Nom del telecentre:
Usuaris/àries
Usuaris i usuàries són les persones que utilitzen el telecentre. Dins de la diversitat de telecentres també trobarem diversitat dusuaris/àries, i per a aconseguir lèxit i loptimització dels recursos cal adequar la nostra planificació a la tipologia dusuaris/àries que vénen.
Perfil dels usuaris/àries
Tipologia dusuaris/àries:
Quants usuaris/àries vénen al dia?
Són sempre els mateixos o hi ha molta mobilitat dusuaris/àries?
Quina edat tenen?
Es divideixen els usuaris en franges dhorari que coincideixin amb ledat?
Són del poble/barri al qual pertany el telecentre?
Hi ha alguna diferència per gènere? Coincideixen en alguna franja horària?
Païs de procedència dels usuaris/àries:
Ateneu a usuaris amb alguna discapacitat física o psíquica?
Formació dels usuaris/àries:
Quin és el nivell formatiu dels usuaris en general?
I respecte a les TIC?
Es divideix en alguna franja horària que coincideixi amb la formació en TIC?
Utilització del telecentre per part dels usuaris/àries:
Quin és lús que fan del telecentre els usuaris que vénen?
Depenent de ledat, canvia lús del telecentre?
Canvia segons algun altre tret característic (sexe, procedència, etc.)?
Perfil laboral dels usuaris/àries
Són treballadors?
Són persones en atur?
Són jubilats?
Són mestresses de casa?
Són treballadors sense contracte?
Es divideixen en franges horàries dús?
Entorn
Anàlisi del poble/barri on es situa el telecentre
Quants habitants té?
Quin percentatge dhabitants té ordinador a casa? I connexió a Internet?
Hi ha més llocs daccés públic a les TIC a la vora?
Quins sectors professionals hi estan més representats (si sescau que nhi ha)?
Quines necessitats específiques planteja lentorn (aïllament geogràfic, gran diversitat cultural, etc.)?
Telecentre
Anàlisi del telecentre
Quants PC hi ha al telecentre?
Estan tots connectats a Internet?
Quantes impressores i escàners hi ha?
Quantes càmeres de foto, ràdio per Internet, càmera de vídeo, editor de vídeo, etc. hi ha?
El telecentre comparteix lespai amb altres serveis?
Hi ha alguna restricció dhorari?
Dinamitzadors/ores
Quants nhi ha?
Treballen tots alhora o hi ha torns?
A part de les tasques del telecentre, fan altres feines?
Quines necessitats tenen els dinamitzadors/ores a lhora de desenvolupar la seva tasca?
Quina formació tenen?
Quina formació els manca?
Activitats del telecentre
Formació:
Quina oferta formativa es pot trobar al telecentre?
Hi ha espai per a lautoformació?
Quin paper té el dinamitzador/ora en la formació?
Ús lliure:
Quines són les activitats que realitzen amb més freqüència els usuaris/àries?
Quins són els dubtes que més es repeteixen per part dels usuaris/àries?
Quines són les demandes que fa lusuari/ària del telecentre?
Recerca de feina:
Utilitzen els usuaris/àries el telecentre per a la seva recerca de feina? Com?
Tenen alguna demanda concreta en aquest aspecte?
Altres activitats que es realitzen al telecentre:
Llistat dactivitats que es realitzen al telecentre:
Darrera modificació: dimarts, 5 de gener 2016, 15:00