La Secretaria General de Polítiques Digitals i Administració Pública s’ha compromès a fer accessible el seu lloc web de conformitat amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic (en endavant, Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre).
La present declaració d’accessibilitat s’aplica al lloc web https://campuslab.punttic.gencat.cat
Aquest lloc web és parcialment conforme amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, a causa de les excepcions i la manca de conformitat dels aspectes que s’indiquen a continuació.
El contingut que es recull a continuació no és accessible pels següents motius:
La present declaració va ser preparada el 15 de desembre de 2020. El mètode utilitzat per preparar la declaració ha estat una auditoria interna d'accessibilitat.
Darrera revisió de la declaració: 15 de desembre de 2020.
Es poden realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a del Reial Decret 1112/2018), a través de la següent bústia de contacte. Per exemple:
Les comunicacions seran rebudes i traslladades per la Direcció General d'Atenció Ciutadana, del Departament de la Vicepresidència, Economia i Hisenda, com a Unitat Responsable d'Accessibilitat Web en l'àmbit autonòmic.
Per fer sol·licituds d'informació accessible i queixes (article 12 del Reial Decret 1112/2018) cal accedir al tràmit "Continguts accessibles al web" i seguir la modalitat Sol·licitar informació accessible o fer una queixa".
Qualsevol persona física o jurídica pot formular queixes relatives al compliment dels requisits del Reial Decret 1112/2018 i sol·licitar informació relativa a continguts que estiguin exclosos de l'àmbit d'aplicació d'aquesta normativa.
Les sol·licituds i queixes es registren conforme als requisits establerts per la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
El procediment d'aplicació recollit a l'article 13 del Reial Decret 1112/2018 es pot iniciar al tràmit "Continguts accessibles al web" a través de la modalitat "Reclamar una sol·licitud".
Si un cop realitzada una sol·licitud d'informació accessible o queixa, aquesta ha estat desestimada, no estàs d'acord amb la decisió adoptada o la resposta no compleix amb els requisits de l'article 12.5 del Reial Decret 1112/2018, pots iniciar una reclamació per:
També es pot iniciar una reclamació en cas que hagin transcorregut 20 dies hàbils sense haver obtingut cap resposta.