Fòrum | Descripció | Debats |
---|---|---|
El tauler: anuncis i notícies del curs | Aquí trobareu les publicacions de l'equip docent, les instruccions i pautes generals, com també propostes e col·laboració o de treball per projectes. L'emprarem per a fer-vos arribar indicacions i comentaris que us resultaran d'utilitat, per això esteu subscrits a aquest fòrum. |
0 |
Fòrum social del curs | Aquest és el nostre espai general de comunicació. I aquí decidim el nostre Codi d'honor, segurament ja heu llegit la proposta a l'apartat Informació general i calendari: Els i les participants registrats en aquesta plataforma certifiquen seguir el següent codi de contucta:
|
0 |
Tasca 1: Fòrum de presentacions | Ja hi som!!! Ens presentem?Us proposem fer una primera intervenció en el fòrum de presentacions i benvingudes. Parleu
|
0 |
Tema | Fòrum | Descripció | Debats |
---|---|---|---|
Scratch - història i filosofia | Tasca 2: El meu punt de partida | Aquest primer mòdul pretén guiar-vos d'una banda en els objectius del curs i les activitats proposades, com també ajudar-vos a prendre consciencia del vostre punt de partida. Organitzem aquest primer mòdul en dos punts
|
0 |
Tasca 3: Per què aprendre a programar? | Per què aprendre a programar?El procés de creació d'històries interactives, jocs i animacions amb Scratch, nens/nenes i joves tenen una excel·lent oportunitat per a desenvolupar habilitats importants de pensament i per aprendre conceptes de computació. Habilitats de solució de problemes de ... |
0 | |
Conèixer l'entorn ... | Tasca 4: Compartim el nostre usuari a Scratch | El grup d'aprenentatge es basa en veure exemples dels companys i companyes, aprendre a fer-les i modificar-les, i tornar a compartir els nostres resultats. Per això, aquí compartim el nom d'usuari a scratch.mit.edu ... I per l'avaluació correcte, cada persona ha d'iniciar un debat amb el post del... |
0 |
Estructures bàsiques de programació | Preguntes sobre estructures bàsiques de programació | Compartim dubtes, preguntes, respostes i coneixement sobre les estructures bàsiques de programació, com variables, condicionals o itineracions. |
0 |
Pong - el primer joc | Tasca 5: Fòrum Pong | Compartim aquí dubtes i preguntes sobre el l'activitat "Pong - el primer joc" Si has fet aquest joc, publica aquí l'enllaç a la teva solució! |
0 |
Crear un personatge amb diferents vestits | Tasca 6: Fòrum Moviments | Compartim aquí dubtes i preguntes sobre l'activitat "Crear un personatge amb diferents vestits" Si has fet aquest joc, publica aquí l'enllaç a la teva solució! |
0 |
Exercicis de matemàtiques | Tasca 7: Fòrum exercicis de mates | Compartim aquí dubtes i preguntes sobre l'activitat "Exercicis de matemàtiques" Si has fet aquest joc, publica aquí l'enllaç a la teva solució! |
0 |
"La formiga te gana" | Tasca 8: Fòrum del joc "La formiga te gana" | Compartim aquí dubtes i preguntes sobre l'activitat "La formiga te gana" Si has fet aquest joc, publica aquí l'enllaç a la teva solució! |
0 |
Jocs amb àudio | Tasca 9: Fòrum "Jocs amb àudio" | Compartim aquí dubtes i preguntes sobre l'activitat "Joc amb àudio" Si has fet aquest joc, publica aquí l'enllaç a la teva solució! |
0 |
Pacman amb Scratch | Tasca 10: Fòrum Pacman | Compartim aquí dubtes i preguntes sobre l'activitat "Pacman" Si has fet aquest joc, publica aquí l'enllaç a la teva solució! |
0 |
Generar i compartir activitats pròpies! | Tasca 11: Propostes d'activitats | Compartim aquí propostes i idees d'activitats, jocs que es podrien crear amb els joves i adults participants! |
0 |