Iniciem-nos amb l'emmagatzematge al núvol i el treball compartit. Creeu-vos una compta a Google (gmail), si és que no la teniu ja (o encara que la tingueu, si ho preferiu, feu-ne una de nova), i doneu-vos d'alta al servei de Google Docs (Actualment Google Drive, penso). Llavors, utilitzeu aquest fòrum per a intercanviar-nos les adreces. Aquest és el primer pas que heu de fer, i procureu fer-ho ràpidament, per poder procedir amb l'altra part de l'activitat.
Llavors, cadascú ha de crear un document de text, en el qual, no cal posar-hi gaire cosa (ja provareu l'aplicació quan tingueu més temps), serveix un missatge semblant a "aquest és el document compartit de - i el vostre nom"; i compartiu-lo amb la resta d'alumnes. Sobre la marxa, si hi ha algun alumne que encara no ha posat la seva adreça en aquest fòrum, quan ho hagi fet, afegiu-lo al grup de persones que comparteixen el vostre document. Llavors, cadascú de vosaltres, afegiu una nova línia al document de cadascú dels vostres companys/es, que un text similar a "Sóc - el vostre nom - i he accedit al teu document".
Per qualsevol qüestió sobre aquesta activitat, utilitzeu aquest fòrum, i mirem de solucionar els problemes.