Segon pas: validació de la sol·licitud

Títol Icona
En aquest pas del procés hem d'anar personalment a validar la nostra sol·licitud de certificat. Com ja hem vist abans, amb el cercador podem trobar l'entitat de registre més propera amb els horaris i dades de contacte, però podem anar a qualsevol que ens interessi.

NOTA: el termini màxim per validar la sol·licitud del certificat és de 90 dies. Passat aquest període, caldrà fer una nova sol·licitud.

Què hem de portar?

  • El document d'identificació, original i vigent, que hem introduït al formulari (NIE, NIF, passaport o DNI d'altres països), per verificar la nostra identitat.
  • Si l'heu imprès, podeu aportar el full de confirmació de la sol·licitud. Facilitareu la feina al personal de l'entitat de registre!

Què farem allà?

El personal de l'entitat de registre verificarà la nostra identitat i ens donarà a signar un document de "Sol·licitud i emissió de certificat digital idCAT", que indica que ens ha estat emès el certificat.

Si ens han donat el nostre certificat en un clauer idCAT, el procés ha acabat!
Sinó, haurem de tornar a l'ordinador des del què vam fer la sol·licitud i anar al TERCER pas: la instal·lació.
Darrera modificació: dimarts, 5 gener 2016, 15:00