Preguntes freqüents CATCert


Un espai per a plantejar les Preguntes Més Freqüents.
Totes les categories

Pàgina:  1  2  3  (Següent)
  TOTES

ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Qüestió:

Com funciona la certificació digital? El procés de signatura o Com se xifra un document? o Quins avantatges té la certificació digital envers altres identificadors digitals com el codi d'usuari i la paraula de pas

(Darrera edició: dimecres, 4 agost 2010, 09:11)
Resposta:

En el menú superior d'aquesta pàgina, accediu a l'apartat "Què oferim" > "Serveis" on trobareu informació detallada sobre els serveis que ofereix CATCert.

Si en aquest apartat, no trobeu aqueslla informació que necessiteu, accediu al formulari de contacte, empleneu les vostres dades i indiqueu la vostra consulta.


Qüestió:

Com puc conèixer l'estat de la tramitació de la sol·licitud d'un certificat?

(Darrera edició: dimarts, 3 agost 2010, 13:34)
Resposta:

Aquesta informació només la facilitem al responsable de servei dels ens. Si aquest és el vostre cas, accediu al formulari de contacte i empleneu les vostres dades.

A l'apartat "Descripció de la consulta" del formulari, indiqueu "Conèixer l'estat de tramitació dels certificats" i detalleu aquestes dades:

  • Tipus de certificats
  • Titulars (en el cas dels certificats personals)
  • Via d'enviament de la sol·licitud
  • Data d'enviament de la sol·licitud
  • Número d'expedient (en cas que hagueu rebut, per correu electrònic, alguna comunicació en relació amb la sol·licitud)

Qüestió:

Com puc modificar el codi Pin i/o codi Puk del meu certificat en targeta?

(Darrera edició: dimarts, 3 agost 2010, 13:35)
Resposta:
Per a modificar el codi Pin i/o codi Puk del vostre certificat digital en targeta, podeu accedir a l'opció "Canviar el Pin" o "Canviar el Puk", segons convingui, de l'apartat "testimoni" des de l'utilitat de gestió de testimonis (accedir a aquesta a través del menú Inici - Tots els programes - CATCert - Gestor de testimonis). Haureu d'indicar el codi actual i, posteriorment, entrar i confirmar el nou codi.

Qüestió:

Com puc provar si el meu certificat està instal·lat correctament?

(Darrera edició: dimarts, 3 agost 2010, 13:35)
Resposta:
Desprès de seguir els passos d'instal·lació del programari per a l'ús dels certificats digitals, detallats a l'apartat anterior, es pot comprovar la correcta instal·lació realitzant, des del següent enllaç, una prova de signatura de text.

Qüestió:

Com puc renovar el meu certificat digital?

(Darrera edició: dimarts, 3 agost 2010, 13:33)
Resposta:
Podeu consultar cóm sol·licitar la renovació de certificats des d'aquest enllaç: renovació de certificats. Si no us queda clar algun punt, podeu contactar amb nosaltres a través del formulari de contacte.

Qüestió:

No es mostra el certificat digital a l'hora de fer un tràmit. Què he de fer?

(Darrera edició: dimarts, 3 agost 2010, 13:36)
Resposta:
En aquest cas, caldria que comproveu la correcta instal·lació del programari i eines necessàries per a l'ús dels certificats digitals de CATCert, verificant que s'han seguit els passos detallats al següent enllaç. Posteriorment, accedir a realitzar la prova de signatura o el test de validació de CATCert (en el segon cas es comprovaria també la vigència del certificat). En cas que tingueu resultats satisfactoris en les anteriors comprovacions, podeu garantir el correcte funcionament i instal·lació del vostre certificat digital i podeu tornar a provar a fer el tràmit. En cas contrari, accediu al formulari de contacte i empleneu les vostres dades i la incidència amb la que us heu trobat.

Qüestió:

No trobo o no recordo els codis pin i/o puk del meu certificat digital. Què he de fer?

(Darrera edició: dimarts, 3 agost 2010, 13:36)
Resposta:
En cas que hagueu bloquejat el codi pin del vostre certificat (després de tres intents erronis), caldrà desbloquejar-ho, amb el codi puk, seleccionant l'opció corresponent a l'apartat "testimoni" des de l'utilitat de gestió de testimonis (accedir a aquesta a través del menú Inici - Tots els programes - CATCert - Gestor de testimonis). En cas que no recordeu o no pugueu trobar el codi puk del certificat, haureu de contactar amb el responsable de servei del vostre ens per a que es tramiti la revocació i la nova emissió del vostre certificat digital.

Qüestió:

Què he de fer per a sol·licitar per primera vegada un certificat?

(Darrera edició: dimarts, 3 agost 2010, 13:32)
Resposta:
Accediu a l'enllaç Procés de sol·licitud de certificats i seguiu els passos detallats en aquesta pàgina. Si no us queda clar algun punt, podeu contactar amb nosaltres a través del formulari de contacte.

Qüestió:

Què he de fer per a utilitzar per primer cop els certificats de CATCert?

(Darrera edició: dimarts, 3 agost 2010, 13:34)
Resposta:
Podeu seguir els passos d'instal·lació del programari necessari per a l'ús dels certificats de CATCert detallats a l'opció corresponent, depenent de les vostres necessitats, en aquest enllaç.

Qüestió:

Quin cost tenen els certificats emesos per CATCert per a les administracions públiques catalanes?

(Darrera edició: dimarts, 3 agost 2010, 13:34)
Resposta:
Podeu consultar les tarifes aplicables als diferents tipus de certificats digitals que l'Agència Catalana de Certificació emet per a les administracions públiques catalanes a través de l'enllaç: Preus i durada dels certificats.


Pàgina:  1  2  3  (Següent)
  TOTES