Tema | Nom | Descripció |
---|---|---|
Informació general i calendari | Descripció del curs, continguts, durada del curs. |
|
Guió docent | Objectius formatius, destinataris, metodologia i temari breu del grup d'aprenentatge Codifica't amb Scratch. |
|
Tutorial Moodle | Introducció al moodle |
|
Edició del perfil | Cada persona usuària del Moodle disposa del seu perfil que pot configurar, afegint la imatge, modificant la contrasenya, definint l'idioma i el país, etc. |
|
Scratch - història i filosofia | Lifelong Kindergarten MIT - la filosofia de Scratch | De la idea a la realitat, pedagogia d'aprenentatge i creativitat! |
Història, de l'ordinador a la programació | Una intro ràpida a Scratch, amb 4 exemples bàsics! |
|
Conèixer l'entorn ... | Coneixem l'entorn - "Hola mon"! | Introducció a Scratch: coneixem l'entorn, crearem el nostre compte i construim el primer programa! |
Estructures bàsiques de programació | Per què aprendre a programar? | Scratch ens ajuda a entrenar habilitats i capacitats! |
Estructures bàsiques de programació - amb Scratch | Estructures bàsiques de programació, desenvolupats amb Scratch |
|
Recursos principals en català | Diferents recursos bàsics i principals sobre Scratch en català. Consulteu aquí! |
|
Pong - el primer joc | Pong - el primer joc | Crear un joc que control·la moviments. |
Crear un personatge amb diferents vestits | Un personatge en moviment ... | ... com un personatge amb diferents vestits! |
Exercicis de matemàtiques | Exercicis de matemàtiques | Practiquem multiplicació, calculem àrees i volumen. |
"La formiga te gana" | Instruccions per al joc "La formiga te gana" | Treballem amb imatge de fons i personatges propis. |
Jocs amb àudio | Jocs amb àudio | Incorporem só als nostres jocs! |
Pacman amb Scratch | Instruccions per al joc Pacman | Reptes de programació, exemples, tutorials. |